söndag 15 januari 2012

Kyrkdag!

Hejhej! Idag har det varit en Kyrkdag för mig!;) först med konfan och sen jag och malin, kanske träffar Julia där med! Har inte träffat Julia på hur länge som helst! Iallafall en grej som hände mig idag, Micke(min låtsas pappa) skjutsade mig och malin till konfan var där till ett sen tog jag och malin bussen hem och sen gick jag hem till mig för att äta så skulle vi ses efter, Men då när jag skulle öppna dörren så var det låst och jag hade ingen nyckel!!! så då fick jag gå till malin sen ringde Micke och sa att han skulle åka och kolla på jonte när han spelade handboll och då ville jag inte följa med Men han skulle låta dörren vara öppen Men sen när jag och malin kom dit så var det låst!!! Vi stog ute i typ en kvart tills jag började kolla i min ficka där jag aldrig lägger saker i, Men gissa vad som ligger där?!! Jo nyckeln!!!!!!! Hahahaha typiskt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar