fredag 15 juni 2012

Venice beach!

Hola! Hallo! Hej! Har haft en toppen dag nere på venice Beach! Vi tog cyklarna dit och vi alla fyra har bränt oss, Haha!
Måste bara säga att det finns så konstig folk här! En kille som åkte runt på rullskridskor med elgitarr, en kille med papegoja? Ja det är inget man ser i Sverige kan jag säga!

Vi har varit här i två dagar och har redan sett en haj, delfiner, krabbor, en papegoja och en bauta stor slända.

3 dagar har nu gått utan fin fina Julia, det brukar ju gå bra hemma Men bara att veta att man inte kan ringa henne när jag vill är jobbigt ju! Här är klockan kvart i sju och hemma är det mitt i natten! Konstigt värre!

Älskar dig min fina vän!








1 kommentar:

  1. åhh, sakna dig också mig underbara!! hoppas du har det toppen där borta, skype date snart måste det bli!!

    SvaraRadera