onsdag 1 februari 2012

dåliguppdatering!

dålig uppdatering! jag vet!
har inte haft ork att blogga! lixom har vart jätte trött! inte bra det :P men i all fall idag efter skolan var jag på stan och fikade med tjejorna! mysigt!
nu på kvällen har jag kollat efter kläder på internät och i olika kataloger! men hittar verkligen inget! men jag såg en sjukt snygg skjorta som kenza hade, den var svart med vita stjärnor på ( låter kanske inte så fint men det var den) vill ha den sjukt mycket! eftersom den var köpt på zara som bara finns typ i stockholm och malmö så får jag väl var utan den :/ butiken zara har ju en sida där man kan beställa kläder men den fanns inte där! :( får väl fortsätta min jackt efter nya kläder! ;) ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp inmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar