torsdag 23 februari 2012

upsi! glömmt att blogga! xD

tjenare! dålig på att uppdatera men det har inte hänt så mycket saker i mitt liv just nu! ;) haha
för att få det kort så var vecka typ såhär :
Måndags
då var jag ju på ellens mammas jobb och jobbade lite var ju ganska kul efter det träffade jag och ellen carlotta och vi gick på stan till fem och jag köpte en ny tröja

Tisdags
då gick jag hem till Julia för att kolla hur hon mådde eftersom hon har varit sjuk jättelänge och inte riktigt är frisk än:( men det var kul att träffa henne! efter det gick jag hem till pappa, där var min låssas kusin eller vad man ska säga haha. iaf vi sov där och det var mysigt

Onsdags
det var ju igår, tror jag hahah har inte så bra koll nu på lovet!
men i alla fall så var jag med elli igår och vi gick lite på stan och bara tog det lugnt!

och idag så var jag med malin och vi gjorde typ inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar