torsdag 12 april 2012

2 månader sen åker man till L.A!!

räknar ner till resan till L.A! längtar sjukt mycket och tänk det är bara 2 månader kvar tills vi åker!!!!!! :D
egentligen skulle jag behöva skriva på svenskan men eftersom jag har skrivit 4 sidor idag så tog tankarna slut men efter en paus tror jag nog ska komma på något :) iaf idag var jag bara i skolan, ganska tråkigt men jag hade engelska redovisning och jag tror att det gick ganska bra faktiskt! eftersom jag nästan inte hade läst igenom det jag hade skrivit så tyckte jag att det gick skapligt bra! :D imorgon blir det bara att ta det lungt men först skola! men nu måste jag fortsätta med svenskan för innan nio ska jag hunnit:
duscha
skrivit färdigt svenskan
packat
målanaglarn
hahahah bäst att jag sätter fart annars kommer jag aldrig hinna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar