måndag 9 april 2012

Dålig uppdatering till max!!!

Hej Hej eller borde jag säga godnatt?;) förlåt för dålig uppdatering Men iaf nu i veckan var det ju påsklov och det började i Skåne hos släkten. Vi åkte på fredagen och
på lördagen blev jag sjuk,
på söndagen fyllde min kusin så då åkte vi dit,
På måndagen åkte vi hem, var fortfarande sjuk
Tisdag,onsdag,torsdag låg jag bara i soffan Men mamma var ledig så Hon tog hand om mig
På fredagen mådde jag bättre och vi åkte till polisen för att fixa pass
På lördagen var jag på Tuna och köpte lite kläder med Carlotta på kvällen skulle Julia sovit här Men det blev ändrat då Hon åkte till sin mormor istället så jag var hemma själv på kvällen
Och igår åkte jag och mamma till en högmässa och då frågade Julia om Hon fick hänka och det fick Hon så på dagen var jag bara med henne och sen kom mamma hem med kebab till mig!!!!!! Snacka om snäll mamma!
Och idag var det soffliggande som gällde! Haha det var min vecka;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar